3 dagar..

kvar tills vi befinner oss i cypern, ska bli grymt skönt, verkligen. 2 km utanför aiya napa i en vecka :)
fast jag har lite ångest över resan för att jag missar skolan, har inte tagit ledigt eller nåt. men funderar på att sjukanmäla mig.. får se. jag har alltid varit en sån som inte vill missa skolan, när man gick i lågstadiet grät jag varje gång jag försov mig och kom försent. nu är det dock inte riktigt lika farligt :D men en sak är säkert, att det kommer definitivt bli värt det, så är väl inte så farligt :)

idag har jag stigit upp tidigt för att vara mig, 10.15.. måste vara rekord sen jag slutade jobba :) sen for jag på stan med mamma och jossan handlade massa saker som behövs när jag ska fara :)
ikväll blir det säkert att umgås med tjejerna :) nu hade jag tänkt börja packa lite i allafall för vi ska fara redan på söndag till töre :)


image47  image48
vårat hotell :)

wihoo

Kommentarer
Postat av: Jakke

Åh vad mysigt ni kommer att få det! Kommer sakna dig! Första veckan kommer bli jävla ensam i skolan utan dig :D

2007-08-24 @ 17:09:32
Postat av: emp

hah grät när du försov dig, bullshit sara du njöt !!! haha puss gumman

2007-08-24 @ 19:42:23
Postat av: Malin

Och inte vill du komma och kolla på lillesyrrans lägenhet :/

2007-08-25 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0