då var det dags..

..för lite uppdatering här, har inte gjort det på hela veckan. tiden har ju gått så fort, är ju redan torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon och då far vi iväg och kalasar, yeah!:) men fredag betyder också att jag slutar redan kl.12 och det är bara en vecka kvar tills jag äntligen får lite ledigt denna sommar, underbart!!:) nästa vecka blir det även att boka våran utladsresa, längtar!:)

den här veckan har det varit lunga puckar, har somnat tidigt nästan varje ikväll. igår redan innan kl.22.. och ändå försov jag mig i morse, just typiskt. har även kollat lite filmer under veckan, solat, tränat och igår beställde jag och tommy kinamat, de har ju äntligen öppnat nu igen :D mamma klippte just min lugg, behövdes verkligen.. men vet inte om det blev så mycket bättre, känns hur kort som helst (fast det kanske beror på att den var vääääldigt lång innan)

nu ska jag gå ut med chippen, mamma och pappa på en prommis så hinner inte skriva nåmer.. kanske blir sen om det blir tid över :)

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0