finally ;D

nu är jag ledig! gick hem med ett leende på läpparna (kanske inte riktigt, men nästan) från jobbet i dag, nu ska jag njuta av varenda ledig stund, vilket inte blir så många med tankte på att skolan börjar om 2 veckor. men jag har bestämt att jag ska ta lite extra ledigt, i ungefär 1 och en halv vecka till för jag och tommy ska till cypern :) och det kan jag säga att det är jag fan värd efter allt det här jobbandet. men töntig som jag är så känns det vemodigt att vara borta från skolan så länge.. men vafan måste ju unna mig nåt :)

ikväll blir det att vara med girlsen förhoppningsvis? och imorgon kanske lite party, hade varit så kul om hela sexan för en gångs skull kunde fara ut tillsammans (har inte gjort det på hela sommaren?) de är verkligen evigheter sen!


"vad jag är lycklig, vad jag är lycklig"...... tralala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0