galet roligt ;)

yeah, igår vart det som sagt party, och kul var det! var faktiskt skit kul :) hela sexan var med för en gångs skull, men imorgon splittras vi igen när elin och hanna sticker till ayia, och vi blir det fullständig igen fören i september när jag kommer hem från cypern, klarar vi det? återstår att se :)

gårdagens utekväll började iaf med att jag emelie och johanna tog en pizza på linas, sen for vi hela gänget till johanna där mathilda hade kräftskiva :) där bjöds det på kareoke, och det var kul.. sjöng (skrek kanske) så högt där ett tag att halsen värkte utav bara tusan. sedan for vi vidare till jönssons där vi inte blev så länge för sedan var det öltältet som gällde :) och det var också grymt kul, dansade hela kvällen längst fram vid scenen när just 4 fun spelade :) när öltältet stängde for de flesta på larrys, men jag for på manuella istället. sen tänkte vi fara på efterfest hos jonas så jag tommy och mange for dit, men där fanns ingen jonas så vi tog taxi hem och sov :)

idag är det en rätt seg dag, men det gör ingenting eftersom jag jobbar inge mer.. woho!!:)

nu ska jag lägga mig framför soffan ett tag och vänta på bättre tider.. eller nåt.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0