här igen

nu har jag varit förbannat dålig på att uppdatera, får skylla på att jag inte har tid eller ork :)

helgen i luleå var iallafall rolig, ids inte skriva om den, för en resume finns på både elins och hannas blogg :)

det positiva den här veckan har ju varit vädret, sjukt varmt! nästan lite för varmt, vi är inte vana vid den värmen här :)har blivit en del volleyboll,och det är ju alltid kul. blev grymt sugen på att fara ut igår, hade egentligen inte tänkt fara ut i helgen, men man måste ju nästan, kommer säkert bli skit skoj med öltält och köret :)

imorgon är det den dagen har väntat på i 8 och en halv vecka, jag slutar jobba! UNDERBART! kommer bli gudomligt skönt att äntligen få sig ett sommarlov och sova lite längre än till kl.5 i allafall, börjar kännas nu att man är lite sliten efter alla dessa veckors jobb. jag till och med somnar direkt jag lägger huvudet på kudden nu för tiden, och när har det hänt mig? aldrig. så det är ett starkt tecken på att jag behöver lite semester :)

idag fyller min lillasyster malin 17 år, grattis :) är enligt mig en av de mest värdelösa åldrar man kan fylla, då går man bara och väntar och väntar tills man ska fylla 18. fammo och farfar har varit här och grattat henne, och när de fick höra att jag ska boka min resa imorn fick även jag lite slantar som är välbehövliga ;) man ska vara glad att man har så snälla farföräldrar som jag har :)

image26
mallan :)

nu ska jag ta och ringa hit tommy sen ska vi äta lite tårta, sen hade jag velat vila lite också, hade varit väldigt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0