sommarlov

nu har första veckan av mitt sommarlov gått, och jag har verkligen kännt lunget av att vara ledig, skönt :)

har ändå hunnit med en del i veckan, har varit och solat, prommat, kollat film, varit och fikat, kollat fotti, varit med johanna och emelie och i onsdags var vi hos sanna också där bella, jossa och nattis också var. vi satt och prata, drack lite baileys och vin :) mysigt var det, sen drog vi en vända på nex sen blev det sängen, dock inte för vissa :) haha

snart är det bara en vecka kvar till jag och tommy far till cypern och alla andra börjar skolan :) ska bli riktigt skönt, att fara utomlands alltså. snart kommer ellan och hanna hem, tror dem har ganska mycket att berätta, hoppas jag i allafall :) isabelle har också saknats denna vecka så det har bara varit jag, johanna och emelie från ligan hemma, men tycker vi har klarat oss ganska bra, veckan har bara rusat förbi :) ikväll blir det tjejerna igen och vad vi gör det vette tusan :)


image46


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-24 @ 13:44:20
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0