yeye..

igår vart det utgång, en väldigt oplanerad sådan. hade verkligen inte tänkt fara ut, men sen skulle elin ut, så då tänkte jag att jag hänger också med :) för ovanlighetens skull var vi bara två som gänget som var ut, var faktsikt skit skoj när vi väl kom igång. vi började hos eric med marcus och hans gäng, efter en stund for vi vidare till olle där en hel massa folk var, vi rökte vattenpipa som jag aldrig gjort förr:) sen bar det av mot krogen där det blev lite för mycket för min del kände jag.. så idag får jag stå mitt kast och vara bakis.. grr.

blir nog lite ändrade planer idag, för jag hade tänkt köra ner till töre senare idag. men känns som att tommy får ta över det :) känns inte som att det är imorgon vi far.. men det ska bli hur skönt som helst att få lite sol och värme :)

snart är min väska färdig packad, ska bara ta en dusch, sen fixa det sista och sen hade jag tänkt städa mitt rum lite också så man inte kommer hem till allt det här.. ser förjävligt ut.

vi ses om en vecka, ha så kul i skolan allihopa ;)
bye bye


image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0