29 dec.

tänkte uppdatera lite här innan jag går och lägger mig, var ett tag sen sist. blir som aldrig av..
är fredag idag, eller det var fredag rättare sagt, klockan är ju över 12 nu :P men i alla fall så håller man verkligen inte reda på vad det är för dagar nu när man har lov, man glömmer bort hela tiden. det var iaf den sista fredagen på det här året, känns lite konstigt eftersom det känns verkligen inte som att 2007 redan är slut!!

på denna sista fredag har jag inte gjort så väldigt mycket faktiskt, har varit på stan med mamma, malin och josefin.. hittade inget men har redan köpt jeans, en mössa, underkläder och lite sminkgrejer tidigare i veckan :) har också varit ute och prommat en sväng med chippen och malin och josefin, kollade en film med dom också, men kommer inte ihåg vad den hette. sen när tommy kom från sin träning åt vi ost och kex, ääälskar det :) nu ska vi i alla fall gå och lägga oss, men först ska vi kolla klart ratatouille :)

imorgon ska vi upp tidigt och fara till luleå med isabelle och kristoffer, jag MÅSTE hitta nåt att ha på mig på nyår, men har inte så stora förhoppningar, kommer vara tjockt med folk. kommer garanterat komma hem med allt förutom nå nyårskläder, brukar bli så :) men tycker egentligen att allt det här med nyår är överskattat, man köper en klänning som man använer endast en gång för den passar inte till något annat tillfälle än till nyår typ. sedan har man alltid så höga förväntningar på nyår, vilket gör att man ofta inte har så kul som man trodde. därför har jag inte höga förväntningar på nyår, då brukar det bli roligt :) ser det som en dag som alla andra, för det är det ju egentligen. bara det att det är sista dagen på det året.

nej nu är det ratatouille som gäller, blev ett riktigt skräp inlägg det här.. haha. sen är det gonatt :)

image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0