året som gått

snart har 2007 passerat och året har gått otroligt fort. och det har hänt otroligt mycket, både roliga och tråkiga saker. men så är det med allt, ingenting kan ju vara helt perfekt.

det här året började väldigt bra med en brakfest hemma hos elin, vad är bättre än att skåla in det nya året med sina bästa vänner? hoppas på en minst lika rolig start på 2008 som vi fick på 2007 :) året har betsått av ganska mycket festande, kanske beror på att våran årgång fyllt 18, och det har ju varit värt att firas, alla gånger :) är verkligen glad att jag har mina kompisar som man kan få sådana här bra minnen med :) nu låter det som att jag menar att vi bara har roliga minnen från när vi dricker, men det är självklart inte bara det jag syftar på :)

sommaren är väl den man minns bäst under året eftersom det är då man kan hitta på mest roliga saker och värme gör ju allt mycket roligare, inte för att vi hade så bra väder den här sommaren men är i alla fall mycket bättre än massa snö och minusgrader :) bortsett från att jag jobbade 8 veckor var den här sommaren riktigt rolig, inte minst kirunafestivalen, luleåkalaset, cypern med tommy, körkortet.. och massa, massa annat :)

det här året har vi även hunnit påbörja vårat sista år på gymnasiet, som jag sagt tidigare säger jag det igen; tiden går så sjukt snabbt! tänk att vi ska ta studenten och ge oss ut i den riktiga vuxenvärlden, är riktigt skrämmande :) men är också skit kul att få göra precis det man vill sen, måste bara lista ut vad jag vill göra först :) tänk att det bara är sex månader kvar tills vi står där och har gått ut skolan, kommer bli spännande att se vad det blir av alla sen :)

den här hösten har verkligen bara flygit förbi, skoltrött och omotiverad som aldrig förr. lika snabbt som hösten flög förbi, flög julen förbi, och nu sitter man här med endast en dag kvar av 2007. jag kan i alla fall säga att 2007 har varit ett väldigt bra år och jag är säker på att 2008 kommer bli minst lika bra, om inte bättre! :)

imorgon kommer det bli en riktigt bra avlutningen på året men också en så jäkla bra start på det nya, kommer bli sjukt kul :)

gott nytt år på er!

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0