ett kärt återseende

nu är jag tillbaks igen, inte för att jag varit borta, alltså bortrest men är i alla fall tillbaks med bloggandet. har inte haft ork, tid eller lust till att blogga nåt förra veckan :) men kan i allafall säga att det hände inte allt för mycket, det vanliga som skola, plugg, sova typ..

helgen kan jag också dra en snabb resumé på:
fredag: kort skoldag, sen fika på åhults. kvällen spenderasds i malmstaskolans gympa hall med issa och grabbarna, spelade innebandy och fotboll hela kvällen, skit kul :)
lördag: jag och isabelle försökte sälja lotter, men gick inge bra. sedan körde jag och mamma hem fammo och farfar och var där en stund. sen på kvällen hade vi tänkt laga mat och ha en lugn myskväll, men elin och johanna svek och tog sig en vinare eller två ist. så än en gång var jag och isabelle och även emelie på sportsligare aktiviteter med grabbarna, men jag gillar det, är riktigt kul :) känns också betydligt bättre nu efter helgen när man vet att man har tränat HELA helgen :)
söndag: jag och tommy for till ikea och handlade massa julklappar, är kul att handla till andra när man är på ett ställe där det finns så bra saker att köpa. var även på den största godis affären jag någonsin skådat, köpte lösviktsgodis för nästan 100 spänn, det är inte dåligt! när vi kom hem slog vi på en film och somnade på stört, så har sovit nästan 12 timmar i natt :)

det var helgen!

veckans schema är i alla fall fullspäckat som vanligt, har massa saker att göra i skolan, och projektarbetet gör mig nervös. fyfan vilket projekt vi har gett oss in på, men hade varit så grymt om det hade blivit som vi tänkt oss. vi får kämpa!! och till helgen vankas det stundentfest, som man har längtat alltså, kommer bli hur kul som helst :)

min plan idag är i alla fall först och främst att ta sig en liten vila som vanligt, sen börja på filosofiarbetet och plugga till religionprovet, nice! eller så inte :)

nu väntar tvn, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0