fottitunering + studentfest!

hade en sjukt rolig dag igår alltså!

vi vaknade hos isabelle halv sju, och en timma senare satte vi igång :) vi fixade till våra grymma outfits och sen for vi till sporthallen och dominerade hela tuneringen! :) vi förlorade inte en enda match och vann hela tuneringen, trodde jag aldrig :) NI VAR GRYMMA TJEJER! det var så jäkla roligt så jag hade kunnat göra om det hundra gånger :) idag är jag dock något stelare, otränad? ja! och några blåmärken rikare, men vad gör det?

efter tuneringen for vi vidare till pecka och sen till linas och käkade. när jag kom hem var det duschen som gällde, fixade och donade och sen hällde jag i mig min alkohol tillsammans med mamma pch pappa (dom måste ju tro att jag är knäpp) lite fullare än jag hade planerat ramlade jag ner för hela trappen när jag skulle gå ut och vänta på mina sega friends (då menar jag elin och johanna), kom vi i alla fall tillslut till nex, en timma försent. men vi kom lagom till limbotävligen i alla fall, tror man börjar bli lite för gammal eller kanske för otränad för sånt där, känns i ryggen idag. men kom i alla fall på typ tredje plats eller nåt? inte dåligt :)

dansade hela kvällen och hade skit roligt, timmarna bara flög iväg och vips var vi på manuella och skulle hem och sova. men det behövde kan jag säga, hann till och med somna i bilen innan vi var hemma, och har sovit till 13.00 idag, så nu är jag utvilad och mår som en prinsessa :) 

detta kan sammanfattas med att kvällen var en riktig succé, enligt mig åtminstonde :)

idag vet jag inte alls vad jag ska göra, hitta på något med mina kära vänner förmodar jag? ska i alla fall bli skönt med en lugn kväll :)

nu funderar jag om jag ska ta en liten promenad med chippen eller om  jag ska hjälpa mamma med middagen, potatisgratäng med nå gott kött, mums! :) får fundera på det en liten stund

so long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0