hello there!

var är julkänslan? börjar bli less på att inte ha någon, kan man växa ifrån sånt där? hoppas inte :S

igår vart det i alla fall julbak på gastronomin, vi är inge bra på att baka. fick endast med oss några ynka lussebullar, dom resterande blev brända och våra tryfflar såg ut som en hög med skit! inte konstigt att man inte får nån julkänsla

har bara en julklapp kvar nu, tommys.. den svåraste. hatar att köpa julklapppar när man inte har en aning om vad man ska köpa. synd att man inte är en sån där påhittig person, hade varit behövligt nu :)

vad är det här förresten för skit väder vi bjuds på? i december ska det inte vara plusgrader och storm. det ska vara typ -8 med mycket snö. vi bor ju trots allt i norrland, då är det ju så det ska vara? jag vill ha mer jul!! :) nu när det är "vinter" är mina läppar snustrorra, inget hjälper, blir galen på dom! spruckna och torra läppar är inte speciellt läckert..

blev ett ganska negativt inlägg det här, men vet inte om det har hänt så mycket positivt i veckan, det enda positiva med den här veckan är väl att vi får jullov om 2 dagar, och det är ju värt att jubla för :D är ganska så less på mina försök till att nå någorlunda bra betyg, har gett upp! så behöver verkligen lov så jag kan ta igen mig lite :)

när jag tänker på lov tänker jag automatiskt på att festa och ha så jävla kul som möjligt, varför är det så? kan man inte ha kul utan att dricka? i vårat samhälle så, nej! det är så jäkla kul att fara ut med sina bästa kompisar och man längtar lika mycket varje gång. är ju nästan hemskt! men är ju så det är, och tänk att 10% av alla som brukar dricka alkohol blir alkolister, tror vi har ganska många här i gällivare..

nu ska jag vara lite snäll mot mig själv och städa i mitt rum, behövs mer än någonsin! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

En till positiv grej är att jag kommer hem på fredag :D

2007-12-19 @ 21:07:58
URL: http://mmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0