Juldan

julafton igår, tror inte någon har missat det. min började redan halv sex på morgonen när tommy skulle på jobbet, då gav vi våra julklappar till varandra och jag fick en digitalkamera och ett halsband, var min bästa julklapp :) men var i alla fall en gansk annorlunda julafton för mig, elin, isabelle, nadja och sanna. från elva tiden på morgonen till halv tre ungefär for vi runt och var tomte i olika hushåll och hade med oss hästar. var faktiskt ganska mysigt, och fanktiskt inte så farligt som man trodde. efter vårat tomtande blev det snabb dusch sen kolla kalle och sen äta julmat. är faktsikt inte speciellt förtjust i julmat, igår åt jag bara av den kalla maten. sillen är absolut det bästa :) efter maten var det som vanligt julklappsutdelning, fick massa bra grejer t.ex. presentkort, pengar, en lampa, halsband, årskort, handskar, morgonrock och massa små grejer :)

      

  

     josefin och malin spelar eye toy




idag blir det party och björnis som för de flesta andra antar jag :) ska bli riktigt skoj faktsikt, har inte varit så taggad på det igår men idag är jag det, och det är ju det som räknas :) nu måste jag börja klä på mig, sitter ännu i morgonrocken. ska äta julmat igen sen ska jag fixa till mig och börja med drinkarna :)

ha det så kul ikväll allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0