juletider! :)

igår var vi riktigt hurtiga, spela fotboll och innebandy i tre timmar, tycker jag är riktigt strongt av oss! :) helst på en fredag också :P efter det var man ganska så trött, men vi for ändå till björn och kollade nån film på 1an.. och sen blev kl.2 och då for vi hem, sen jag fick också fara och hämta en ganska full tommy från nex :P

idag är isabelle och elin och kollar hockey i luleå.. hade också velat fara :( men vi hann inte anmäla oss.. så idag ska jag baka matbröd istället, KUL! har förresten aldrig bakat matbröd förut, får se hur det går. är inte speciellt kul faktsikt, men vi måste om vi ska komma iväg. så imorgon ska jag och johanna stå och sälja matbröd på skyltsöndagen, och isabelle och elin ska väl förhoppningsvis sälja julklappar också?

veckan har gått fort som vanligt och nu är det 1a december! helt sjukt vad tiden går fort, vi hade ju nyss sommarlov? men tycker faktiskt at det är riktikgt mysigt med jul, mamma håller på att stoppa fram julpynt och sen ska vi baka matbröd, det får man ju julstämning av. älskar när man får sån här riktig julstämning, finns inget mysigare.. men dock har den börjat avta på senatse år, tråkigt tycker jag :(

håller på att bränna en ny skiva nu, är verkligen på tiden! efter den är klar ska jag börja göra lite nytta här, måste fixa i mitt rum sen är det bakning som gäller.

have a nice day! :D

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0