pyjamasparty!

sitter hos isabelle just nu, hon sitter och färgar håret och vi väntar på att få äta chips :) vi ska sova över här ikväll så känns som på den gamla goda tiden :P ska blir riktigt mysigt.

idag har det varit en ganska stressig dag. efter skolan for jag hem och sen till intersport och handlade t-shirtar till fottin imorgon :) sen åt jag middag efter att ha varit utsvulten hela dagen, sen skriva klart fillon som för övrigt blev skit, får helt enkelt ta ett G i filosofi. sen blev det bråttom in i duschen och isabelle kom och hämtade mig. nu har vi suttit här på asos och kollat klänningar till nyår, är svårt att välja :)

slog mig just förresten att det är en vecka kvar till jullovet! sjukt vad tiden går fort!!:P

vi är riktigt laddade till imorgon och det kommer blir grymt kul!! längtar!!:P

nu ska jag kila och vara lite social och äntligen få äta chips! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0