tjenis penis!

nu börjar klockan bli sent och jag hade tänkt gå och lägga mig, tänkte bara skriva ner några rader först.

är sådär halvklar med fillon nu, får skriva det sista imorgon för nu tog alla tankar slut. i övrigt har dagen bestått av sovandes framför tvn och suttit här vid datorn hela kvällen känns det som, meningslöst? ja!

och förresten blir fottituneringen av, YES! då blir de att fara på lekia imorgon och handla lite roliga grejs, kommer bli skit kul :)

imorgon börjar jag för övrigt kl.08.00.. tungt, verkligen! och jag går till 16.20.. tycker man är i skolan hela dagarna nu för tiden, och ändå har man inte så många lektioner på en dag? konstigt det där.

nej nu tjatar josefin på mig att hon måste få datorn, så ska bege mig.

gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0