tror jag är lite trög

okej jag lyckades igen, sekunden innan jag öppnade ytterdörren tänkte jag; kom ihåg att trappan är glashal. men så fort jag öppnade dörren var den tanken som bort blåst, gled ner för tappen på höften denna gång. det gjorde ont, tror jag stannar inne hädanefter.

har världens träningsvärk i magen, undra vad det beror på? jag som sällan får träningsvärk där.

har nyss ätit efterrätt som pappa fått i julklapp av nåt företag, den var god :) tror jag ska ta och fräscha upp mig lite och sen hitta på något med tjejerna. btw så funkar mitt internet igen, har varit utan i säkert 1,5 månad. väldigt skönt för nu slipper man bråka med josefin jämt och ständigt om vem som ska ha datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0