yes !

är nu hemkommen från luleå, eller har snart varit hemma i en timme. men jag hittade i alla fall en klänning jag kan ha på nyår, och lite annat som jag tyckte att jag behövde (fast egentligen behövde jag det inte, men man kan ju inte hålla sig) blev inte mycket sömn inatt, somnade vid tre och steg upp halv sju, men som tur var slapp jag köra :D

och nu har jag börjat få ont i halsen också, och ont i huvet har jag. jag får inte bli sjuk nu, jag blir väldigt sällan sjuk,och nu bara för att det är nyår så blir jag det säkert. skulle inte förvåna mig i alla fall.

hör att tommy ligger och snarkar i soffan, tror också jag ska gå dit och lägga mig ett tag. hade varit skönt :) sen hade jag tänkt kolla hajar som hajar och bara ta det lungt, känner mig verkligen helt slut i kroppen och i huvet.

ha det bra allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0