återigen söndag

igår vart det en lungt kväll med matlagning, och massa massa ätande, vi kollade också lonley hearts killers, var rätt bra, dock inte enligt hanna som inte ens kollade på filmen :)

har nyss varit ute med vovven och nu ska jag ta och dammsuga lite och gå ner till tvättstugan med lite tvätt, familjen anländer om någon timme bara, då ska vi fara på linas matstuga och äta tror jag, har aldrig ätit där, får se om det duger eller inte :) dem kommer säkert bli glada över att jag inte har haft nån fest eller liknande nu när jag har varit helt ensam.. men det är jag också för den delen :)

helgen har som vanligt gått hur fort som helst och imorgon är det jobb som väntar, och iallafall på måndag och tisdag kommer jag gå heltid, tungt.. men mer pengar :)

image13              image14

vilka sötnosar jag hittade här på datorn, mina kära systrar i lite yngre dar :)

nä nu ska jag gå ner med tvätten sen blir det dammsugning, sen kanske lite vila också, känner mig ganska trött, trots att jag sovit till nästan kl.13 idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0