die hard (?)

nu gör jag ett nytt försök med att skriva lite här, igår hängde sig nämligen datorn just när jag skrivit klart och skulle bara infoga en bild, så allt försvann.

jobbet känns ändå inte så tungt som jag trodde det skulle, de där 9 timmarna som jag har spenderat där igår och idag har faktiskt gått fort, skönt! :) fast imorn blir det bara 4 timmars jobb för hon jag vikar för är nu halvt sjukskriven, så det blir skönt. sen nästa vecka blir det heltid igen..

och måste bara säga fy sjutton vad man får gå i det där arbetet, på ungefär 9 timmar sitter man ner kanske 3-5 ggr per dag.. fram och tillbaks får man gå överallt, men ger ju lite motion så nånting positivt får man ju ut av det :)

nu ser det ut som att det blir bara en utlandsresa för elin och hanna, blir nästan lite orolig, hur ska det gå för dem där borta?! ojoj.. dom hade behövt nån som kunde hålla koll på dem så dem inte tar ihjäl sig. men hur som helst lär dem få skit skoj.. :)

idag har vi varit och kollat die hard 4.0 på bio, brukar inte gilla såna där filmer men den där var faktiskt jätte bra :) se den :)



åh jag vill göra min tattoo nuuu, måste boka en tid så jag kan göra den nångång, vill ha den nu! :D
ska göra nå slags såna här blommor iaf..
           

längtar :D

nu blir det duschen, sen sängen :)
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0