fullt ös, medvetslös...

måste säga att det är skönt att komma hem nu efter en sån här hård helg. jag är inte den som brukar vara bakis, men nu har även jag lyckats (men kanske inte är så svårt med tanke på igår), men måste iallafall säga att jag har haft hur kul som helst i kiruna, the ark var det bästa!

och det var jag som fick åka på att köra hem, i högst 80 km/h.. tack vare mig! nå äre jag som ska lyckas med sånt där.. och det var inte det lättaste att försöka hålla sig vaken i bilen, alla andra sover, lung och tyst musik i bilen, trött och bakis och dessutom kändes det som att bilen kröp fram efter vägen. jaja, nu är man iallafall hemkommen, hade behövt städa här hemma, men det får bli i morgon, känner mig inte riktigt på topp för det.

är helt ensam här hemma hela veckan och det är skönt som tusan, bara jag och chippen.. + tommy som säkerligen kommer befinna sig i min bostad hela veckan :) nu blir det sängen med en film.. som jag är ganska säker på att jag inte kommer kolla :) imorn är det jobb som väntar, tungt!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0