grekland, cypern?

nu har jag inte uppdatarat på ett tag.. men har inte orkat, har varit en tung vecka. har verkligen kännts piss att stiga upp, man vill helst dra täcket över huvudet på morgonen när klockan ringer och somna om. men men det går icket. nu är det i allafall bara en arbetsdag kvar av den här veckan och då återstår bara tre veckors jobb!!:) gud så skönt! har btw bytt ställe nu och är på röntgen, känns bra det. alla är trevliga och snälla (nästan bättre än på barn) och dagarna går ändå ganska fort och det är ju tur :)

i början av veckan tittade jag och tompa på lite hotell och sånt till stockholm, men vi insåg ganska snabbt att vi kan till och med få en utlandsresa billigare. så nu har jag kollat runt massa och det blir nog cypern eller grekland för våran del, dock inte aiya napa :) så då blir det att fara direkt jag slutat jobba, SKÖNT! :) behövs verkligen en utlandssemester en sån här sommar, eller om man ens kan kalla det sommar? :S

har förresten namsdag idag, hade själv glömt bort det tills thomas på röntgen gratta mig :) och han är också den enda, eller fick ett sms av maffe också otroligt nog, man började ju nästan tro att han glömt vad jag heter eftersom han ALDRIG kallar mig sara.. jaja, tycker iaf namnsdagar är väldigt onödigt, undra vem som ens kommit på nåt sånt?

hm jaja, nu börjar det bli sent så ska ta och sova så jag kan göra en sista spört på jobbet i morgon innan helgen :)

gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0