har inget bra att skriva som rubrik, så det fick bli min rubrik :)

ännu en ny vecka bestående av jobb, jobb åter jobb..bara tre veckor kvar :)

idag efter jobbet blev det lugna puckar, dock inget viland. Sedan har jag beställt massa kläder.. närmare bestämt för ca. 2300 kr.. börjar nästan få ångest när jag tänker på det, säkert bara massa impuls köp, som jag är ganska bra på att införkaffa mig.. men kläder kan man aldrig få nog av som tur är :) har varit hos sanna och fikat idag också, ännu en till som fyller 18 :) nu är det inte så länge kvar för johanna och isabelle.. fan snart är det här året slut ju, alldeles snart är vi där i skolan igen och vipps så har hela hösten gått och jullovet är här. går faktsikt väldigt fort allting.. tänk att vi har bara 1 år kvar av skolan, och fan vad kul det ska bli! :)

jaja, har i allafall varit en kul helg, fredagen var väldigt lung och kvällen slutade tidigt, innan kl. 12 :) men lördagen då blev det partaj. och det var riktigt kul på nex måste jag säga, måste göras om :) söndagen blev lung, sov länge och på kvällen blev det att kolla beck med chips och dipp :)

sen ihelg kanske det blir piteå också? är egentligen inte så sugen på det, men ja får se hur det blir :)

nu ska jag lägga mig framför tvn och invänta sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0