hothothot!

har verkligen varit stekhett idag, märks att vi inte har haft så här varmt på ett bra tag, alla håller på tuppa av! var inte kul att jobba i den här värmen, har svettats som jag vet inte vad :) och tänk hur varmt emelie har det på rhodos.. och vi gnäller :)

idag har jag iallafall hunnit med ganska mycket tycker jag, efter jobbet tog jag en dusch och for sedan till tommy och fikade för hans lillasyster fyllde år. sen for jag med tommy och kribba och snurra lite och tog en glass :) sen for jag tillbaks hem, somnade på soffan.. sen när jag vaknade for jag och fikade med hanna, johanna och isabelle.. är alltid trevligt med en fika :) sen for vi till mig och jag agerade kock och lagade middag till mig och tommy. sen har jag, hanna och johanna också hunnit med att spela volley, äntligen blev det av, och kul äre! sen när jag har kommit hem har jag hunnit vika tvätten, dammsugit nedervåningen och stoppat på en diskmaskin. så, det var allt jag gjort hittils, och tänker inte göra så mycket mer hade jag tänkt. ska kolla en natt på museet, sen blir det att hoppa i sängen, är ganska slut :)

känner att jag är lite sandig i ansiketet efter volleyn, men nu orkar jag inte emd en dusch, får bli imorgon.

gonatt allihop:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0