morgonstund har guld i mun

jojo, stämmer inte riktigt in på mig just nu. vaknar upp med ont i halsen, hela munnen värker som fan pga. dessa visdomständer + att jag fått sår och blåser på insidan av kinden för att jag råkat bita mig där när det har varit svullet när visdomstanden vill upp..inte så jäkla roligt va? grrr. jaja får hoppas jag blir lite visare då när tänderna kommer upp ;)

nu har även johanna och hanna dragit sig till piteå, så nu är hela ligan där. så nu är jag här helt ensam, eller elin är ju också hemma men hon jobbar natt från 6 till 6 så. hade ändå inte varit så kul att fara dit när man känner sig sjuk. så mycket kan man väl inte missa på en kväll? får försöka intala mig det. får väl hyra en film och umgås med jossan hela kvällen, för mamma och pappa ska fara iväg på middag/fest ikväll så hon får banne mig vara med mig ikväll.

igår var jag med johanna och hanna under kvällen, vi bakade, åt godis och ostbågar.. ovanligt att vi äter när vi är med varann? :) sen hände en kul grej också, vi träffade stefan som man inte sett från typ 9an? var knappt att man kände igen honom :)

jaja, tror jag ska lägga mig i bäddsoffan och kolla wallander med josefin nu, kanske blir nån update under kvällen, har ju ändå inget att göra?:)

                                             image22            

me and syrran tonight, right? :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaah söta :)

2007-07-28 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0