sega veckor

tänkte passa på att uppdatera här lite medan det är paus i filmen på tv :) den här veckan har varit väldigt väldigt tung, kliver alltid upp i sista stund så man just hinner till jobbet.. börjar kännas att man jobbat i 6 veckor nu.. bara 2 kvar! :)

idag har tommy dragit till piteå, så blir att sova ensam denna helg.. blir inte att fara dit för oss, hittade inget boende, kom ju på det så sent också. gör egentligen inte så mycket för mig för har som varit inställd hela tiden på att vi inte skulle fara dit. vi får ta igen oss i luleå nästa helg istället ;)

idag har jag sovit länge igen efter jobbet, skönt är det :) men man blir så seg resten av dagen så man ids inte göra nåt annat känns det som, johanna frågade om jag skulle med på volley idag igen, men idag bangade jag, kände mer för att ligga på soffan och kolla en film, och så blev det :)

imorn är det fredag och jag slutar kl.12.. bara det är en anledning att älska fredagar!:)

nu fortsätter filmen, ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sara, ni kanske borde fundera på boende i Luleå. det är typ fullt överallt.

2007-07-27 @ 08:09:14
URL: http://hannawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0