sunday morning

ja, eller morgon är de väl inte längre men för mig äre det. vaknade vid 2 så har just ätit frukost. gick inte och la mig fören vid 03.30 igår.. alldeles för sent med tanke på att jag jobbar ännu och kommer aldrig komma i säng i tid nu.  fick agera chafför igår åt mamma och pappa, och deras kompisar. var ju inte allt för kul, fyfan vilket jävla fyllesnack, bara massa skit. hoppas inte man själv låter sådär i fyllan, men det tvivlar jag starkt på.

jaja idag blir det nog en lung kväll md tompa skulle jag tro, han lär ju vara död och somna direkt, för kan gissa att han inte fått så mycket sömn den här helgen. dem är ju så jäkla smarta i det där gänget, dem ska sova i tält men inte en enda av dem har med en sovsäck ens, och knappast nån kudde eller liknade heller. och dem ska tycka vi är dum???

nä nu ska jag klä på mig och fixa till lite här. adios.

image25
dit måste jag!! eller kanske inte just dit men nåt likande ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0