this sucks!

nu har jag varit och hyrt en film, köpt chips, dipp och godis.. så blir en riktigt onyttig kväll :) har hyrt norbit, så får se om det är nåt att se :)


                                               

kan ju vara skönt att vara ensam ibland och bara kolla film och det. men när man tänker efter så är det faktiskt inte så jäkla roligt, tur att de inte händer allt för ofta som man är ensam utan varken sina polers eller pojkvän. tror inte att det händer fler gånger att jag stannar hemma såhär, det suger!! tur att jag har syrran och hennes kompis i alla fall som vill vara med mig :)

nu väntar jag på att dippen ska bli klar sen är det film som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0