trött och shoppingsugen

härligt med lite sol, även fast jag varit inne mest hela dagen så blir man gladare när solen skiner :)

ska snart fara på bilbingo med mamma, pappa, fammo och farfar.. kan faktiskt vara kul ibland, helst när man vinner, fast det har bara hänt en gång för mig. hoppas man kommer hem med 10 000 kr, hade inte suttit helt fel! :) fammo och farfar har redan farit dit för ca. en halvtimme och reserverat deras plats som dem ALLTID måste ha. typiskt såna där bilbingo fans :)

idag är det första gången jag inte har vilat efter jobbet på snart 5 veckor,och det känns.. och trött i benen är jag som bara den, blir nog sängen direkt jag kommer hem sen.

vill fara till stockholm och shoppa och gå på gröna lund och massa sånt där roligt, hoppas tommy vill fara med mig när jag slutar jobba, hade varit perfect, lite semester måste man ju få.. här hemma har det ju knappt märkts att sommaren kommit. har nyss kollat på lite hotell och sånt, och har hittat värsta bra nu, med utepool och allt :)

nä nu ska jag ta och kolla lite tv innan vi ska fara, tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0