rainy days

regnet öser ner, tråkigt som fasen, hoppas på betydligt bättre väder till helgen, i alla fall i Kiruna! Nu är det bara jag och chippen här hemma, ganska mysigt :) resten av min family är och spelar bilbingo i lansjärv, hoppas dem vinner :)

idag har jag hunnit med ganska mycket, man hinner med mycket på dagarna när man slutar så tidigt som jag.. men oftast blir det ju så att man inte orkar göra något, utan man somnar i soffan istället. Men idag har jag i alla fall hunnit klippa mig, somnat en lite stund på soffan, fotat mig till körkortet, solat och prommat med chippen.. hade tänkt träna också, men får bli imorgon.. tränade ju trots allt igår :)

Kan man bli sötare?

liten....

                             

.. blir stor

image8
men fortfarande lika snygg =)

Hade gärna varit med tjejerna idag, men känner att jag behöver lite sömn, finns inge värre än när man håller på att somna vilken sekund som helst, när man verkligen inte får göra det, usch det är hemskt!

jaja, känner mig lite hungrig så ska ta och äta nånting, kanske te och mackor, hade varit gott :) och apropå hungrig så kom jag på att jag måste köpa nånting som jag kan äta till lunch imorgon. kanske far och fixar det nu då, och sen lite kvällsfika.. sen får det bli sängen för min del.. jobb imorgon :S



gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0