sådärja

I brist på saker att göra kom jag på att jag kan göra en blogg, kanske lite senare än alla andra.. men bättre sent än aldrig? :) Idag är det verkligen en total seg och orkar inte göra nåt dag. Har sovit länge, sen har jag bara varit hemma och slöat och ätit, sen har jag sovit ytterligare några timmar och vaknade lagomt till kl.21 och då for jag och syrran snabbt på ica och köpte chips och kollade sen på Eurotrip, och nu sitter jag här och funderar om jag ska ta och lägga mig och sova eller kanske kolla en till film? tål att tänkas på...

Det har hur som helst hänt ganska mycket de här senaste veckorna, och det är kul!:) Vi har gått ut 2:an och har nu vårat efterlängtade sommarlov, men har dock redan börjat jobba innan vi ens fick sommarlov och det kommer jag fortsätta göra i 7 veckor, känns tungt som fasen att veta att jag måste stiga upp kl.5 varje vardag i 7 veckor till.. men vad gör man inte för pengarna? Då är nog allt slit  värt den där utlandsresan som förhoppningsvis blir av :)

Jag har även hunnit införskaffat mig det efterlängtade körkortet, känns väldigt skönt :) Just nu känns det som att den här sommaren kan inte bli annat än kul, redan nästa helg är det kirunafestivalen som gäller och då blir det partaj!!


image1


med dessa brudar +


image2

dessa, är jag inte ett dugg orolig att denna sommar kommer bli den bästa hittils! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0