drömmen om en bättre värld

det var vad jag skrev om idag på nationella, gick ändå hyffsat bra. om jag nu inte missuppfattade uppgiften helt, men det tror jag inte :) slutade efter provet men vi gick till gastronomin och bestämde vad vi skulle laga nästa vecka, och det blir thailändsk mat, ska bli spännande :)

imorgon och på torsdag är vi tydligen "lediga", eller egentligen är vi inte lediga, vi ska jobba med projektet hela dagen. så det är vad det får bli, vi måste sätta igång på allvar nu, för vi måste verkligen komma iväg, skulle verkligen bli en upplevelse utan dess like :)

idag är det som vanligt plugg på schemat, har inte tid för så mycket annat, är verkligen dötråkigt! men desperate borde jag ju hinna kolla i alla fall :)

har börjat vela lite grann nu, ska jag göra min tatto eller inte?? vill verkligen ha den, men tänk så ångrar jag mig, vad gör jag då?? får fundera på det där.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0