Everybody wants to be a star

mina planer går inte så bra. varför är jag så lat?? blir irriterad på mig själv. tror det blir att sjukanmäla sig imorgon, för jag vill ha mvg på min redovisning och om jag gör det imorgon får jag aldrig det.

idag har det annars varit en ganska tråkig dag, var i skolan och hade två lektioner, slutade kl.10. så for på robin-hood direkt och handlade, bara pensionärer där, inte så oväntat kanske? :) sedan blev det att sätta sig framför datorn och skriva filosofi, och jag har kommit på nu att filosofi är mitt absoluta hat ämne, fyfan vad meningslöst. vem bryr sig? sedan har jag gjort det mesta på svenskan också, men blev som sagt inte så bra. ska ta en annan bild och skriva om allt.

förövrigt har jag en grym träningsvärk, kan knappt ställa mig upp efter jag suttit. och värre lär det bli imorgon, hoho :P och påtal om ont så värker min handled så in i helvete + mitt lillfinger som varit svullet sen i sommras.. mamma tror att det kan vara min reumatism som är påväg tillbaka. men det hoppas jag verkligen inte att det är, är ju trots allt bara 18 år och vill inte ha sådana problem nu, är ju inte så stor risk heller..och förhoppningsvis är det bara nåt tillfälligt :)

kom just på att det är ju fredag imorgon, fan vad skönt :) och kommer bli en riktigt lugn helg, fast är faktiskt partysugen ;P men får vänta till nästa helg :)

hade tänkt fortsätta med filosofin så man blir klar nångång sen ska jag ta och vika tvätt.. känner mig som en riktig husmor nu alltså :)

ha det bra! :)


image110


Kommentarer
Postat av: Elin N

Haha, då var vi iallafall två som inte pallade nationella i Fredags :P

2007-11-11 @ 12:12:12
URL: http://lifebyelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0