finally

har kupan öppnat igen.. nu kan man äntligen komma igång med träningen igen. att kupan har varit stängd har som varit en dålig ursäkt att man inte kan träna. men nu ska det banne mig bli skärpning, kommer knappt ihåg sist jag tränade på gymmet. ÅNGEST!!! det är alltid ens dåliga motivation som sviker en, men vafan nu ska jag skita i motivationen och göra det i allafall!

men tror inte det blir att fara på kupan ikväll, känns som att jag måste komma igång med samhällsen, och om jag gör det kanske jag tar en prom med vovven senare istället.

sitter i skrivandes stund och äter lite godis, blir nästan äcklad. tror jag ska gå och slänga dom.

nu är det verkligen SKÄRPNING sara karlsson!!!




här kommer en gullig bild på chippen:
image109
han är lika farlig som han ser ut

Kommentarer
Postat av: johanna

det här var inte en bild från hans bästa sida :D haha.

2007-11-05 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0