gillar inte rubriker

jag har kommit på att jag gillar inte alls rubriker.. kanske är för att dom är så svåra att komma på??

idag har jag varit ledig, skönt att få sova hur länge man vill :) jag och tommy har iaf varit ute och ätit lunch sen har vi försökt hitta en lampa till mitt rum, men gick inte så bra. hade behövt fara till ikea nåndag här så jag får lite ljus i mitt rum :)

tror jag ska ta och städa i mitt rum, fast känner mig skit trött.. kanske ska vila lite innan :) och vad fan ska man ha på sig ikväll??? svårt

igår vart en ännu en sen skoldag, från 8 till 16.20.. hela dagen försvinner bara. kvällen spenderas i alla fall med elin, johanna och isabelle.. vi såg oceans twelve tror jag? är inte så mycket för såna där filmer, men slutat var ju ganska bra i alla fall :)

nej nu ska jag ta och göra lite nytta och leta fram nå kläder. ses ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0