hej kära vinterland!

shit vad det snöar ute!! tog mig minst 20 min att borsta av bilen. sen höll jag nästan på att köra i diket för att jag inte såg nånting, vindrutetorkarna måste bytas ut snarast :)

idag har jag i alla fall hunnit med att städa massa här hemma, så nu tänkte jag ta en dusch sen börja med maten, blir tandoorikyckling och nudlar today :)

känns tomt här hemma när inte chippen är här, men samtidigt är det lite skönt nu när det är så jävla dåligt väder, då behöver man inte gå ut med honom i den flera decimeter djupa snön och frysa arslet av sig :)

blev ingen skola för mig idag, men var ändå tvungen att stiga upp vid 8 för att josefin hade försovit sig, ovanligt? nä. hon är den värsta på att sova hårt, hon hör ingenting. men som tur är kunde jag somna om och steg upp först vid 11 igen. sköönt :) blev ingen träning kl.10 på morgonen som jag tänkte, för jag kan knappt sitta ner, sån jävla träningsvärk har jag. har aldrig i hela mitt liv varit med om värre :) men har ju mig själv att skylla så.. :)

så, vad händer ikväll?? har absolut ingen aning.. den som lever får se helt enkelt :)

nu ska jag kolla så att josefin gör det jag har sagt åt henne :)

adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0