magnific thursday

är tydligen så man ska tänka varje dag för att bli lycklig.. och ligger säkert nåt i det :)

idag har jag inte rört en fena, skönt! tänk att det redan är torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon och helgen kommer bara springa förbi, för tiden går väl fort när man har roligt? :) då är ju lovet i princip slut nu, känns det som. har bara det roligaste kvar :) är så dåligt att man har lov veckan innan halloween helgen, man borde ju ha det efter. alla vill väl vila upp sig efter en hård helg?! :P kommer kännas riktigt tungt att gå till skolan på måndag, men är väl sånt man får ta om man ska leva det här hårda livet :P

nu hade jag faktiskt tänkt börja med samhällsen, ska lösa alla problem i ett u-land. blir ju en lätt match, ingen som har lyckats hittils, hur ska jag då kunna göra det?

ikväll hade jag tänkt fara på stan, är halloweens öppet och det kan ju vara ganska mysigt med mycket folk på stan. bara någon vill hänka på :)

image108


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0