Måndag

ny vecka, och massa annat att göra. i veckan har jag både matteprov och psykologiprov, men är inte allt för jobbigt, då äre bara att föröka plugga in allt.

kommer nyss från handelsbanken, jag, isabelle, johanna och elin har varit där och pratat om vårat projekt, och dem nappade, dock inte med lika mycket som vi hade hoppas på. är verkligen stressad med allt som har med det här projektet att göra, vi har hur mycket som helst som hade behövts göras nuu..

nu ska jag käka middag och sedan ska jag fara och träna med tompa =) 

är OC på tv nu, det allra första avsnittet.. var ett tag sen man såg det =) nötte verkligen den där serien förut..

 ikväll blir det lugna puckar, kanske plugg? om jag orkar, hade behövts i alla fall. nu väntar maten så ska kila

puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0