the time is running by

hey är det någon mer än jag som tycker tiden går alldeles för fort?? är ju nästan läskigt.

enligt elin har det börjat spåra för mig. kanske hon har rätt? brukar inte vara såhär lat, och det värsta är att jag inte bryr mig så mycket. tar tillochmed ett G i filosofi nu utan att vara bekymmrad alls. nej måste verkligen skärpa mig!!

idag har jag i alla fall varit lite duktig och kommit igång med samhällsen på allvar, ska fortsätta lite snart. går faktiskt lite bättre när jag inte har nå internet på min dator nåmer, då kan man inte göra massa annat när man ska plugga. det är nog det enda positiva med att inte ha nå internet. sen hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll. imorgon har vi svenska nationella kl.08.00 på morgonen!! och inte nog med det så är provet i 5 timmar, kul!

idag har isabelle fått körkort, GRATTIS!! nu är det bara johanna kvar, sen har hela gänget. mysko.. säger ju att tiden går alldeles för fort.

nu ska jag käka ost och kex sen är det plugg som gäller, än en gång. boooring, men måste göras.

här kommer förresten något annat som är skrämmande, och tar nog inte länge så är vi där. och det är minst sagt läskigt!

image111



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0