vilket mega disco!

jag tyckte det var skitkul igår. en riktig höjdare! att det inte var lika mycket folk som man hade tänkt sig gör mig ingenting, var hur roligt som helst ändå :) dansade i princip hela kvällen, och jag frös inte det minsta :) eller fossingarna var ju lite frusna eftersom jag var döblöt i skorna, dom var inte så vattentäta :) men det gör ingenting :) och att musiken var hur bra som helst var ju ett stort +.. en hellyckad kväll helt enkelt :) och var riktigt skönt när jag vaknade imorse och mådde prima, märker ingenting av att jag har druckit igår :)

har ingen aning om vad som händer idag, blir iallafall lungt för min del, kanske att man far och kollar hockeyn om jag orkar.. tommy tvingar mig :)

idag ska mamma göra palt, det ska bli riktigt gott.. längtar :P blev hungrig nu när jag började tänka på mat..

nu ska jag avrunda och kanske dammsuga i mitt rum (som jag ännu inte gjort, och tänkt göra i flera dagar nu)

so long!

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0