dessa måndagar

jag har kommit på en bra sak med måndagar och tror faktiskt det är den enda bra saken, men det är i alla fall allt skvaller som man får höra från helgen. det är alltid lika roligt, eller så inte.. ibland vill man bara sjunka genom jorden när man får höra mindre smickrande saker som vi brukar lyckas så bra med! men mycket av det man får höra garvar man ju bara åt :) jaja, helgen har i alla fall varit skit rolig, blev både 20- och 30 års firande den här helgen, händer inte ofta! :)

image104

nu blir det i alla fall lungt i helgen ,så har vi halloween sen att se framemot nästa gång.. undra vad vi hittar på då?? haha

nu ska jag gå och vila en stund med min älsklings vovve, han bangar då aldrig på en vilo i soffan :) sen tror jag det får bli en prommis, behövs verkligen efter den här helgen!

image103
sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0