grr..

att vänta på någon måste vara nåt av det värsta som finns, jag ogillar skarpt när personer ska vara så oerhört söliga!!  och idag är det elin vi måste vänta på.. inte så ovanligt :) man orkar som inte börja göra något annat heller, för då hinner man bara börja med det så måste man fara sen.

dagens ris går i allafall till elin för hennes sölighet! skärpning där :)

har för övrigt vaknat väldigt tidigt idag, redan kl.10.. så kl.11 for jag och malin på robin-hood och handlade mat sen for jag med bilen till bil-city så nu är man utan bil idag, man känner sig handikappad! och speciellt när elin inte heller har någon bil, så dom får ta bussen hit till gällivare idag. haha, var ett tag sen. man har verkligen blivit bortskämd på sista tiden när det gäller bilen, hade inte kunnat tänka mig att åka buss till skolan igen. haha, men nångång blir det säkert att man måste.

nu ska jag börja promma mot stan och möta upp mina kompanjoner! :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0