katastrofalt!!

den här veckan har jag konstaterat att vi har väldigt mycket att göra i skolan just nu.
allt det här ska vara klart till efter lovet och veckan därpå..

Hemprov i filosofi
Förbereda sv nationella talet
Religion arbete
Matte prov
Psykologi frågor + prov
Uppgift i idrotten
Samhälls arbete
och sist men inte minst projektarbetet.. där kan vi verkligen inte ligga på lat sidan just nu, det är bara att jobba, jobba, jobba!!!!!

och det värsta av allt är att jag inte har börjat med nåt, eller ja.. har nästan gjort klart frågorna i psykologin men det känns som en fjärt i rymden jämfört med allt det andra!

tänkte att jag skulle börja med samhällsen nu, men såklart har jag glömt dom papprerna i skolan. och ändå kollade jag flera gånger i skåpet om jag hade glömt nåt. hm, så då måste jag fara till skolan imorgon i alla fall.. vi är nämligen lediga imorgon :) det betyder att vi har fått vårat lov redan, woho det har jag knappt tänkt på! :)

imorgon har jag tänkt vara duktig och baka till vårat baklotteri, sen hade jag tänkt plugga lite också. får se hur det går med det :) sedan har jag och tommy bestämt att vi ska fara på kina och äta. och på kvällen blir det självfallet idol som gäller. så ser min morgondag ut :)

nu har tommy kommit från sin träning så ska nog sätta mig framför tvn ett tag med honom, sen skriva klart psykologin.

och imorgon kommer förresten malin hem, hon har inte varit här hemma sen sommarlovet.. och det är länge sen!

pusss!


image105

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var som ett tag sen jag var hemma men ni har ju varit här så :P

2007-10-26 @ 11:58:43
URL: http://mmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0