söndag åter igen, fast nu med snö

så, då var helgen slut och nu väntar man bara på att det ska bli måndag och skolan börjar igen. Men det har iallafall varit en lung och skön helg, det tackar man för. fredagen var vi hos johanna och kollade idol, for på manuella och åt pizza och raggade runt lite :) igår for jag, elin och emelie på stan och fixade lite presenter osv. sedan for vi hem och bytte kläder och for direkt på hockeyn.. fy fan så kallt det är där inne alltså! kvällen avrundades iallafall hos elin där vi pratade och fikade. sedan for jag hem med emelie och hanna men innan vi kom hem blev det några rundor på stan, och fan så halt det är. emelie fick allt lite sladd trots att hon körde som en snigel, så halt var det ;P

när jag kom hem igår började jag kolla den nya beck, guds namn. fyfan vilken bra film alltså, måste nästan vara den bästa beck hittils. men såg dock inte hela filmen, ögonen svek mig så var tvungen att stäga av. får se resten idag :)

tycker det är mysigt när snön har kommit, allt blir ljusare och man känner sig lite piggare. men man kommer nog hinna bli ganska less på snön, vi ska ju trots allt ha kvar den i ca. 7 månader till så.
 
idag blir det i allafall massa plugg + städning av mitt rum.. kul.

image102

Kommentarer
Postat av: elin jo

Åh fyfan vilken ångest.. va hemskt det lät att vi ska ha kvar snön i 7 månader till. huhu! =)

2007-10-15 @ 00:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0