söndag + måndag

igår besökte jag fammo och farfar, var ett tag sen faktsikt.. fammo sa att jag var där sist i sommras, men kan väl inte stämma?

sen ängnade jag hela dagen åt att baka bullar med mamma, hela 170 bullar blev det, inte illa :) tur att jag har en mamma och fammo som hjälper mig med att baka, annars hade det inte slutat så bra det här tror jag :) så idag har jag lottat ut mina priser till baklotteriet, kul när folk blir så glada över att vinna :)

har även varit och köpt förköp till björnis idag, kommer bli skit skoj :)

annars idag har jag inte gjort nånting, har tänkt hela dagen att jag ska göra nåt skolarbete men gick inte så bra, imorgon SKA jag börja med nåt, måste verkligen. det bästa med dagen hittils är middagen, tacopaj med den där jätte goda salladen. älskar verkligen den där salladen, min favvo :) bara man inte börjar äta det för ofta så man blir less, är lätt hänt.

ikväll ska jag vara med brudarna, och det är ju alltid lika roligt :)

image106     image107

jag med långt hår.. har jag verkligen haft sådär långt hår?? ser inte ens ut som jag på den högra bilden, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Jakke

Haha. vad är det jag säger? du ska ha kort hår:D

2007-10-29 @ 18:35:22
Postat av: johanna

shises! hej länge sen det där var. kort hår säger jag med :D

2007-10-29 @ 18:41:53
Postat av: Sara

haha, ja jag med :)

2007-10-30 @ 12:35:44
URL: http://mmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0