that don't kill me, can only make me stronger

idag har det hunnits med att kolla hockey, sen har jag också kollat resten av fullpackat, filmen med robert gustavsson. han är så grymt kul, speciellt när han är med i parlamentet, haha finns inge roligare :)
sen har jag ätit en god middag här hemma med glass och hallon till efterrätt, yummie :)

idag nalkas det utgång.. men tror jag ska hålla mig nykter. känns bäst så :) är dock lite sugen, verkar som att ganska många ska ut. men nej. väntar till nästa helg :) känns alltid så bra när man vaknar på söndag i prima form :)

nu ska jag bara fixa till mig, sen ska jag fara till emelie och davids place :) och vad som händer resten av kvällen vet jag inte riktigt, hänger väl med partypinglorna tills dom ska på krogen i alla fall :)

kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är utmanad

2007-10-28 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0