tisdag.. redan??=)

det har redan hunnit bli tisdag.. allt går så fort så man hinner inte uppdatera här :D

helgen var iaf super kul.. och den här kommande helgen kommer bli minst lika kul. går inte annat när man har de bästa tjejerna med sig :)

nu har vi återigen fått ett nytt schema och det funkar väl. men tycker fortfarande att man knappt har några lektioner. Idag hade jag svenska åtta på morgonen och sen var nästa lektion tio över två och då hade vi gastromomi, kul att lära sig laga mat :) men idag var det fan stressigt, och fiskgratängen vi gjorde var inte så god enligt mig (dessutom luktar mina händer ännu torsk, även fast jag tvättat dem minst 10 ggr) men våran gazpacho och våran efterrätt var i alla fall riktigt goda :)

image75


ikväll blir det en helkväll framför tv:n, grannfejden som följs av desperate och tillsist so you think you can dance.. fast hade velat kolla smekmånaden också.. hm, typskt att alla bra program är på samma dag :D

?? ??  ??

(vadå tv-nörd?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0