utgång??

johanna ringde nyss och frågade om jag skulle med ut, men idag säger nej tack.. idag ska jag inte stå för grupptrycket. har faktsikt sett framemot en lugn och skön kväll med idol och massa godsaker, och så får det också bli! :) vi kommer få fara ut och partaja en massa så det räcker och blir över :) och framför allt imorgon, DÅ blir det party så det smäller om det!!!

känns som att dagen har varit hur lång som helst idag, har hunnit med ganska mycket. varit i skolan, åt lunch i skolan efter att vi slutat, parisarna var en riktig besvikelse! usch :S sen for vi iallafall och fixade johannas och isabelles present :) sen for jag hem, vilade ett tag, sen hämtade jag josefin och louise så for vi på stan en sväng och jag köpte ett linne som jag kan ha imorgon. Sedan bjöds det på varm smörgåstårta här hemma, inte alls speciellt god.

sedan har jag också hunnit fara till tommy och packat ner lite saker i hans rum som vi har kört till deras nya hus. har fått köra runt josefin också överallt, kommer väl få hämta henne snart också. så nu sitter jag här och väntar på bättre tider :)

så blir väl att fara en sväng på robin-hood snart och köpa godis, chips och allt vad som önskas :) känns bra att inte fara ut idag, för vet att det kommer bli så jäkla mycket roligare imorgon om jag är nykter idag.. är alltid så :)

nä nu ska jag kila, ha så kul ikväll tjejer! :)

image80

+

image81
+

image82

= great!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0