Utmanad !

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- Jag äter marsansås med paj, inte paj med marsansås. för marsansås är det bästa som finns!
- Innerst inne hatar jag verkligen att ha fel, är bland det värsta som finns. och många gånger har jag svårt att erkänna att jag har fel också..
- Jag är inte speciellt förtjust i mat.. skulle aldrig ta mer mat på tallriken även fast jag är mätt, bara för att det är gott. och äter sällan så mycket att jag blir proppmätt.
- Min största dröm är att hjälpa och förbättra situationen för fattiga, sjuka osv. i tredje världen.
- Jag är livrädd för de flesta insekter och andra kryp, fasar för våran Afrika resa (kommer ligga sömnlös i 2 veckor)
- Sist men inte minst HATAR jag när det är stökigt, men är själv hur slarvig som helst och lämnar saker efter mig i hela huset.

Jag utmanar bara malin.k, för alla andras bloggar jag läser har redan blivit utmanade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0