yeah! ;)

lördagen bestod som sagt var av party, kul när vi fyra var på krogen, har aldrig hänt förr :) tiden går sjukt snabbt, nu är vi redan 18 år.. eller ja snart 19 till och med. nästan skrämmande vad tiden går fort :)

söndagen var hur lugn som helst, var till sporthallen och kollade handboll. var nog det enda vettiga jag gjorde igår. vi beställde också hem kinamat, och det var gott, speciellt när man inte hade ätit på hela dagen :) sen blev det iaf film, men dock bara en film för mig, när vi slog på den andra somnade jag på stört, skönt :)

hm, och vad ska man hitta på idag då? kanske ska ta och läsa igenom den här samhällsen så jag kan göra inlämningsuppgiften, har inte den blekaste aning om vad jag ska göra ens och vad det handlar om. så borde kanske ta reda på det :)

imorgon ska jag äntligen klippa mig, skönt! men det enda problemet är att jag har skit svårt för att bestämma mig vad jag ska göra. antigen så klipper jag bara lite grann och beställer en tid för att penta håret, eller så klipper jag det kortare.. hmm måste fråga nina vad hon tycker för kan verkligen inte bestämma mig.

tänkte lägga upp lite bilder från helgen men tyvärr så har jag ju glömt min kamera hos johanna, så det får bli imorgon :)

nu ska jag gå och kolla vad det blir till middag, sen kanske plugg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0